RSS

Festa Carnestoltes 2010

22 Feb



 
2 comentaris

Posted by a 22 Febrer 2010 in General

 

Etiquetes: , , ,

2 responses to “Festa Carnestoltes 2010

  1. Rocio

    24 Març 2010 at 23:18

    Yo hi anava a aques insti, continuo mirant sa pagina per veure el que fan el mes companys. M’ha agradat molt aquest Carnestoltes, el de l’any pasat yo hi vaig participar-hi i no estava tan be organizar Enhorabona!!!

     
  2. tony forteza ballester

    10 Març 2011 at 14:53

    sa festa de carnestoltes de l´any passat m´hu vaig passar molt bé i quan per primera vegada que em vaig conectar a sa pàgina web de s´institud com que lany passat vaig començar 1 eso vaig veure un monton de vegades el video de carnestoltes

     

Deixa un comentari

 
